2 Şubat 2008 Cumartesi

2 Şubat 2008 Günlüğüm

Bugün doktora gittik, elif ablamlara gittik ve saçlarımı kestirdik. Babam pek beğenmedi, Annem ve ben çok beğendik. Yasemin'ler okul tatilinde, bu havada Alanya ya gidiyorlarmış. Selim amca babamı arayıp "Biz gidiyoruz, sizde gelin, sonra haber vermedi demeyin" demiş. Yasemini ve ikizleri çok özledim.
Yarın dayımlar anneannemlere gelecekmiş. İçli köfte yemeye. Babam arkadaşlarıyla bizim evde fenerbahçe-galatasaray maçını seyredecek. Ben daha üç haftalıkken fenerbahçe galatasarayı 6-0 yenmiş, babam uğurlu geldin diyor.
İnternette bebek besleme oyununu öğrendim, o kadar da güzel değilmiş.
Bugün cumartesi ve jojomix yok, benim de uykum var. Yarın görüşürüz.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Alacım saçların güzel bence. Öğrendiğin oyun da zevkliymiş. Yine çok güzel çıkmışsın :) Arkadaşlarına sevgiler

ceoyavuz dedi ki...

diloş fener berabere kaldı :(

Adsız dedi ki...

Ya sen ne tatlı bişiisin :D Allah nazardan saklasın ;)